6 טיפים לאפיית עוגות בחושות 😍



6 טיפים לאפיית עוגות בחושות

טיפ #1 – במקום לחמם את התנור ל-180 מעלות כפי שממליצים רוב מתכוני העוגות, חממו את התנור ל-170 מעלות בלבד. הטמפרטורה הנמוכה עוזרת למנוע עלייה מהירה של העוגה והתבקעות כתוצאה מכך.
טיפ #2 – השתמשו במרכיבים בדיוק לפי שצויינו במתכון, הקפידו למדוד את הכמויות הנכונות של כל מרכיב ומרכיב. כמויות לא נכונות או משוערות משפיעות ישירות על אפיית העוגה ועלולות לגרום לה לעלות יותר מידי בזמן האפייה ולהתפצח במרכז.
טיפ #3 – ערבבו את החומרים בדיוק לפי ההוראות, שימו לב להנחיות מיוחדות כמו “לערבב רק עד לאיחוד” וכד’..

נסו להימנע מערבוב יתר אשר יכניס אוויר מיותר לבלילת העוגה שלכם, אוויר שמאוחר יותר יגרום לעוגה לעלות בתנור ולהתבקע במרכז.

לאחר שהעברתם את בלילה העוגה לתבנית שחררו את בועות האוויר שנלכדו בבלילה ע”י דפיקת התבנית מספר פעמים על השיש.

טיפ #4 – אם העוגות הבחושות שלכם מתבקעות בתנור בדרך קבע, יכול להיות שהבעיה טמונה בתנור עצמו. כדי לבדוק אם הבעיה בתנור, השקיעו במד-חום לתנור ובידקו אם הוא מתחמם בצורה מדויקת. כמו כן, עליכם למדוד את הטמפרטורה באזורים שונים בתנור ולוודא כי היא שווה. טמפרטורות לא מדויקות משפיעות על אופן אפיית העוגה.

טיפ #5 – הניחו לעוגה להיאפות כראוי! ישנם לא מעט אנשים שפותחים את דלת התנור פעמים רבות מידי כדי לבדוק את מצב העוגה, פתיחת דלת התנור משנה את הטמפרטורה. הניחו לעוגה להיאפות כראוי, לפחות בשלבים הראשונים של האפייה
טיפ #6 – התאימו את גודל התבנית לבלילת העוגה. תבנית קטנה מידי שמכילה בלילה ממש עד לגובה התבנית, מועדת לכישלון חרוץ! איך תדעו אם התבנית מתאימה? זה פשוט – מלאו את הבלילה וודאו שהיא מגיעה רק עד לגובה של 3/4 מגובה התבנית, כך תדעו שהעוגה לא נדחסת בתבנית קטנה מידי.

תגובות

הוסף רשומת תגובה