לחמניות שום

לחמניות שום😍

*מצרכים*
1 ק"ג קמח
2 כפות שמרים
כף שטוחה מלח
חצי כוס סוכר
חצי כוס שמן
וכ 2-3 מים פושרים בהתאם לבצק

*אופן ההכנה*
לשים את הקמח בקערה ולפזר מעל את השמרים לערבב היטב,לשים את המלח לערבב היטב,לשים את הסוכר והשמן לערבב היטב,ואז לקראת הסוף לשים מים ולהתחיל לעבד לבצק חלק ורך לא נוזלי מדי ולא קשה מדי,לשים בהתפחה של כשעה שעתיים הכל בהתאם לחום,אני שמה מעל הקערה ניילון נצמד מעל מניחה  מגבת גדולה ומתחת לפוך,ככה הוא מזרז את ההתפחה,אני מוציאה את הקערה ומורידה את הנפח של הבצק בתפיחות קטנות ביד ושוב שמה לתפיחה של חצי שעה,ואז מתחילה לפתוח לתבניות שאני פותחת כבר לתבנית נותנת שוב התפחה של חצי שעה לפני שאני מכניסה לתנור.

לחמניות שום
חצי ראש שום כתוש
חצי צרור כוסברה או פטרוזיליה קצוצה
2 כפות שמן זית או שמן רגיל
מעט מלח
לערבב הכל ביחד וכשאני מסדרת את הלחמניות בתבנית פשוט מברישה אותם בתערובת אפשר להעזר עם היד,הכמות בהתאם למה שתרצו.

את כל מה שרשמתי פשוט לסדר ככה בתבניות ולתת לזה תפיחה של חצי שעה ולהתחיל לאפות על 180° כ 40 דקות בערך או בהתאם לתנור עד שמקבל צבע זהוב ויפה.

*טיפ*
_*כל דבר שאני פותחת לתבנית להבריש אותם מיד ולא לשכוח לתת התפחה של חצי שעה נוספת ואז לתנור.*_

קרדיט:
טושטוש

הצטרפו בפייסבוק לקבוצה:🍰המטעמים של אביה🍰
לחצו בקישור👇👇👇👇
https://www.facebook.com/groups/742258442649993



תגובות