אסאדו בתנור😍

*_אסאדו בתנור_*

*החומרים*

2 קילו אסאדו עם עצם
*אני שמה בלי עצם*
4-5 תפוחי אדמה
או יותר קטנטנים
2 -3 גזרים
3 בצלים גדולים
ראש שום
תבלינים גריל עוף כמון פפריקה מלח פלפל טימין יבש *אני לא שמה*
פלפל אנגלי אגוז מוסקט אבקת מרק בצל.
שמן זית  ושמן קנולה.

לקנות נתח אסאדו טוב *אני ממליצה  לקנות באטליז או בסופר שהמחלקה שלו טובה בבשר איכותי וניתן לשמוח על הקצב*

ועכשיו עשר דק עבודה שלוש שעות אפיה וזה שלכם
*ההכנה*
לוקחים את הנתחים אחרי ששטפנו קלות ויבשנו מניחים בקערה מעל מזלפים רבע כוס שמן זית רבע כוס שמן קנולה שמים את התבלינים ולהתחיל לעשות לבשר נעימי  והבשר קיבל עיסוי טוב טוב 🤣🤣🤣 לתת לנוח איזה רבע שעה
 לשים את הנתחים במחבת צליה ולסגור אותם *מה זה סוגרת* אני צורבת כל צד עד שהוא מזהיב קלות

בזמן שהבשר נסגר במחבת  לפרוס 3 בצלים ולשים בתחתית תבנית אפיה *לא חד פעמי אני שמה בסוטז* מטרת הבצל לתת טעם ולהגיר נוזלים שיתבשלו עם הבשר
להעביר את הנתחים לתבנית.ומתחילים לסדר את התבנית ככה:

מניחים את הבשר על הבצל ומפזרים 12 שיני שום קלופים מהראש שום מניחים מתחת לנתח ובין הנתחים את תפו"א *אני בוחרת קטנים אפשר עם קליפה וזה הכי טעים זה כמו תפו"א מדורה* אפשר גם תפו"א בלי קליפה  חתוך לסירות. אני שמה אותם תחילה בקערה שערבבנו את הנתחים בהתחלה שיקבלו מהתבלון טיפה ככה אני עושה עם הגזר גם.מסדר טיפה בין הנתחים.
לאטום היטב את התבנית *לי יש סוטז אז אני סוגרת אם המכסה ובודקת שהכל סגור היטב* לשים את הנתח בתנור שחומם מראש ל....230 מעלות לחצי שעה.

אחרי חצי שעה להנמיך ל.....170 מעלות ולצלות לעוד שעתיים

אחרי שעתיים אני בודקת אם רך אני מוציאה אם לא אז  עוד חצי שעה גג  שעה

זהו מוכן וטעיםםםםם

*אפשרויות לשדרוג*
אפשר להוסיף ערמונים
*אני מוסיפה*
ניתן להוסיף פטריות ואפשר לגוון להוסיף חצי כוס יין אדום בסגירה במחבת.
*אני מידי פעם מוסיפה יין*
שוב טעיםםםםם
*_בהצלחה גרציה מוסטקיס עמירה_*
במקום אסאדו שימו כבש


תגובות