עוגת תותים עם קצפת וג'לי 😍

עוגת תותים קלה להכנה עם קצפת וג'לי😍/ רוחלה

מצרכים:

20 תותים שדה פרוסים.
1 אינסטנט פודינג בטעם וניל
1 ג'לי בטעם תות קופסאת קרטון
חלב כוס וחצי פלסטיק קרה
3 ביצים
כוס קמח
1/2 שקית אבקת אפיה
שמן חצי כוס רגילה
סוכר 3/4 כוס
1/2 כוס  מיץ תפוזים
2  כוסות מים רותחים.
1 שמנת מתוקה 38% - קופסת קרטון (250 מ"ל)


אופן הכנה:
להכנת הטורט - לטרוף 3 ביצים עם חצי כוס סוכר ולהוסיף את הקמח, השמן, אבקת האפייה וחצי כוס מיץ התפוזים ולערבב.
לקחת תבנית אפייה, לשמן אותה ולהוסיף את הבלילה.
להכניס לתנור ל- 180 מעלות שחומם מראש, עד שמוכן.
את התותים יש לשטוף ולחתוך לפרוסות.
מעליהם לפזר 2 כפות סוכר.
את השמנת המתוקה להקציף עם אינסטנט פודינג, כוס וחצי חלב ו- 2 כפות סוכר.
את הג'לי להכין עם 2 כוסות מים רותחים ו- 2 כפות סוכר.
כשהעוגה יוצאת מהתנור, להרטיב אותה עם המיץ שנשאר מהתותים והסוכר.
לכסות בקצפת ומעל הקצפת לפרוס את התותים. מעל התותים להוסיף את הג`לי בטעם תות.
להכניס למקרר.
קרדיט: מימי ב שטרית

לעוד מתכונים טעימים😍
כנסו בפייסבוק לקבוצה:🍰המטעמים של אביה🍰
לחצו בקישור👇👇👇👇
https://www.facebook.com/groups/742258442649993







תגובות