שמרים פרג טעים אש😍

שמרים פרג.. מתכון חדש/ מלי מאירוב
המתכון קלללל.. רק מפרטת טיפים והסבר !!!!
שמרים פרג מלי מאירוב: במיקסר נשים 3 כוסות קמח.. כף שמרים יבשים.. ורבע כוס סוכר.. נערבב ונוסיף 3/4 כוס חלב..ביצה אחת.. חלמון אחד...כפית תמצית וניל.. נלוש עד שהבצק מתאחד ונוסיף 150 גרם חמאה רכה חתוכה לקוביות..כל פעם 2 קוביות..נלוש 12 דקות עד לבצק רך רך לא לדאוג..שמרגיש דביק אבל הוא נעים.. אם צריך נוסיף חלב..נעטוף אותו בנילון נצמד ונכניס למקרר לילה או 4 שעות ..הבצק לא תופח הרבה זה יותר מנוחה..הכל בסדר..
מילוי פרג : בסיר נבשל  כוס חלב כוס סוכר .. 50 גרם חמאה.. שהסוכר נמס.. נוסיף 2 כוסות פרג טחון טרי.. נערבב נוריד מהגז ונוסיף קליפת לימון מגורדת ..כף דבש.. כף ביסקוייטים טחונים או שקדים ..נטעם ונכניס למקרר..
נוציא את הבצק מהמקרר..נקמח משטח עבודה ונקמח את הבצק.. נחלק ל 3.. נרדד כל חלק ונשים מילוי לאורך באמצע ..נקפל את הבצק לרולדה ..2 גילגולים..ונלחץ מעל הרולדה עם כף יד.. לשטח .. ככה עם כל ה 3 חלקים.. נעשה 3 חריצים מעל ..נניח בתבנית 45 דקות .. ונמרח חלמון עם כפית סוכר וכפית מים 3 פעמים בזמן המנוחה..נאפה 170 מעלות..לא טורבו..נכין מי סוכר.. נבשל כוס סוכר עם 3/4 כוס מים וכפית מיץ לימון כמה דקות עד שמסמיך מעט .. נבריש את העוגות שיוצאות מהתנור.
המתכון בכוס חד פעמי שתיה חמה או כוס מדידה.. הבצק לא תופח אז לא להיבהל.. וחייב להיות רך..

קרדיט הכנה:
אביה עיני




תגובות

הוסף רשומת תגובה