עוגת ג'לי תות שלוש שכבות😍

*עוגת ג׳לי תות שלוש שכבות*


רכיבים

לטורט

 4 ביצים
1/2 כוס סוכר לבן
 1/2 כוס קמח
חצי אבקת אפיה


שכבת מילוי
6 כפות  אבקת ג'לי תות
1 קופסת שמנת להקצפה או לחילופין ריץ׳
10  תותים טריים  חצויים

גלייז גלנס

3  כפות  אבקת ג'לי תות
כוס מים חמים

הוראות
מחממים תנור ל 200 מעלות. משמנים את תחתית תבנית אפייה זכוכית 13x9 ומניחים בצד.
מכינים את הטורט בקערה בינונית, להקציף את הביצים והסוכר כ5 דקות להוסיף את הקמח והאבקת אפיה עד לקבלת תערובת אחידה.
יוצקים את הבלילה באופן שווה העוגה לתוך התבנית  .

אופים במשך 15-20 דקות עד להזהבה ונפוח. מוציאים מהתנור ומצננים על מחבת 30 דקות לפחות.

בקערה בינונית,

מוסיף ג'לי 6 כפות תות ו 2 כוסות מים רותחים. מערבבים לאט במשך דקה אחת . מוסיפים 1 כוס מים קרים ומניחים בצד להתקרר.

בעוד העוגה מתקררת, להכין את המילוי.
תערובת הג'לי יכול עדיין להיות נוזלי או נוקשה חלקית, פשוט לא נוקשה. מקציפים את השמנת מערבבים את הקצפת בקערה בינונית. עם הג׳לי הנוזלי לאחר שהעוגה קרה לשפוך  את המילוי באופן שווה על פני העוגה.

לנער את התבנית במכות קלות על הדלפק כמה פעמים כדי לעזור לשטח את המילוי.
להוסיף תותים חצויים. (אם המילוי שלך הוא נוזלי מדי להחזיק את התותים, פשוט  במשך 10-15 דקות.)
מסדרים חצאי תותים על גבי מילוי,

להכין את ציפוי הגלנס.

בקערה בינונית, לשלב ג'לי 3 כפות עם 1 כוס מים רותחים ומערבבים עד שהיא נמסה. מוסיף מי ½ כוס קרים ומצננים.
מוציאים את העוגה מהמקרר.

יוצקים בזהירות הג'לי על גב כף לרוחב החלק העליון של המילוי מעל תותים. מקררים שעה אחת מגישים וליהנות!

בהצלחה

קרדיט:
איילה



תגובות