חיתוכיות ריבה😍

 חיתוכיות ריבה שוקולד😍


 *_המצאה מהלחץ שלא היו חומרים לי בנימצא_*




*לבצק*




200 ג׳ חמאה/מחמאה לפרווה רכה


*לא נופל בטעם כלל*


3 כוסות קמח


1/2 שקית אבקת אפיה


1/4 כוס סוכר לבן


1/4 כוס סוכר חום


1 שקית סוכר וניל


כף תמצית וניל


1/2 כוס מיץ תפוזים *אפשרי מבקבוק משובח*




*מלית ל.....2 מנות*


1 קופסאת קונפיטורה דובדבנים או כל טעם שאוהבים


 1 קופסאות ממרח השחר פרווה


כף גדושה אבקת נוגט


*אני הכנתי מנה כפולה של בצק לתבנית ענקית של התנור*


לערבב טוב טוב


*ההכנה*


בקערת המיקסר או ידני


ללוש עד לקבלת בצק נעים למגע ולא דביק


*כמו פלסטלינה רכה*


אם יש צורך להוסיף עוד טיפת קמח 


לחלק את הכדור ל.....2 חלקים לא שווים 


לחלק הקטן להוסיף חצי כוס אגוזים קלויים טחונים גס ועוד 2 כפות קמח ללוש טוב ידני ולהכניס למקפיא


את הבצק הגדול לרדד/לשטח על נייר אפייה בגודל התבנית


*אני משטחת עם כף היד ויוצרת טיפה שוליים*


להעביר לתבנית עם הנייר ולאפות על 190 מעלות 15 דקות בערך


עד שמשחים מעט


להוציא ולמרוח את המלית בנדיבות 


להוציא את הבצק מהמקפיא


 ולגרד את הבצק בפומפייה לפירורים 


ולפזר מעל המלית 


או לעשות נחשים דקים דקים ולקשט פסים פסים בצורה יפה


*לא היה לי זמן אז גרדתי*


*_אני ממליצה להכין את הבצק מראש ולהקפיא ובזמן שהבצק באפייה לגרר שיהיה מוכן לפיזור_* להכניס חזרה לתנור


לעוד 20 דקות בערך


עד שהפירורים זהובים 


לצנן ולחתוך לחיתוכיות קטנות


*_הפעם שמתי רק ריבה משובחת מעט ציפורן וג'ינג'ר_*


🤣🤣


בהצלחה



קרדיט:


 גרציה



תגובות